Intrebari frecvente

Cu cât timp înainte de decolarea avionului se face rezervarea?
Recomandarea noastră este să faceți rezervarea imediat după ce știți datele exacte ale plecării. Cu cât rezervarea transferului este făcută din timp, cu atât va fi mai ușor să vă găsim un loc în cursele noastre. Bineînțeles, vom face tot posibilul de a vă onora rezervarea chiar și în condițiile unor termene mai scurte.

Când sunt transmise detaliile plecării?
În după amiaza zilei dinaintea plecării, toți călătorii sunt contactați telefonic de către un reprezentanții noștri pentru a fi puși în temă cu toate detaliile legate de plecare și pentru a stabili ora exactă la care urmează să fiți preluat de la adresa specificată.

Ce se întâmplă în cazul unei întârzieri?
Traseul și timpii de parcurgere sunt calculați cu o marjă de eroare largă, astfel încât să eliminăm posibilitatea pierderii avionului. În cazul preluării de la adresă, veți vi contactat de șofer cu 10 minute înainte să ajungă la dumneavoastră.

Cum și unde mă așteptă șoferul după aterizare?
Șoferul ajunge la aeroport înaintea aterizării cursei dumneavoastră și vă va aștepta la poarta de ieșire, către care veți fi direcționat după efectuarea formalităților vamale și preluarea bagajelor. Veți identifica șoferul după pancarta cu numele dumneavoastră pe care o va avea în mână. Odată ce ați identificat șoferul, veți fi condus la mașină. Plecarea spre Timisoara / Arad se face in maxim 2 ore dupa aterizare.

Mă va aștepta șoferul în cazul în care întârzie avionul?
Imediat ce ajunge în aeroport, șoferul va consulta tabelul de sosiri, iar în cazul unei întârzieri, vă va aștepta.

Ce se întâmplă dacă formalitățile vamale și preluarea bagajelor durează mai mult?
În acest caz, vă rugăm să contactați telefonic șoferul la numărul de contact primit, astfel încât acesta să știe că ați aterizat și că sunt întârzieri care vă rețin. Bineînțeles, vă va aștepta, dacă are confirmarea că ați ajuns în aeroport.

Ce trebuie să fac dacă șoferul nu este la ieșirea de pe poartă?
În această situație, vă rugăm să mergeți în sala de așteptare. Este posibil ca șoferul să fie la un alt terminal pentru preluarea unui alt pasager. Odată ce pasagerul sau pasagerii respectivi vor fi preluați, va reveni pentru a vă căuta.

Cum procedez dacă timpul de așteptare se prelungește?
În această situație, vă rugăm să contactați șoferul pentru a primi toate detaliile. Este posibil ca pasagerii de la celălalt terminal să întârzie.

Cum procedez dacă zborul a fost anulat, amânat sau nu mai am nevoie de transfer?
Odată ce programul dumneavoastră se modifică, vă rugăm să ne anunțați în cel mai scurt timp posibil pentru a putea să reorganizăm preluările celorlalți pasageri.

Ce include prețul biletului de transfer?
În tariful de transfer este inclusă preluarea de la aeroport sau de la adresa solicitată și debarcarea la adresa de destinație sau la aeroportul de destinație. De asemenea, tariful include și internet Wi-Fi în mașină pe toată durata călătoriei.

Aveti intrebari? Nu ezitati sa ne contactati!